If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Помогнете ми при избор на 159 TI vs BMW 530xd и Ауди А6 3.0 quattro
Колега, като ти гледам подписа той и мотора ти е "алфата на моторите" , явно си по красивите вещи, според мен ще си вземеш 159, да видим дали ще позная
Ето тука си прав от земята до небето. Въпреки,че знаех касетата на съединитела е най слабото им място аз я купих тогава, че да не ми тежи на съвеста по късно,а сега съм пред голяма дилема за избора си на кола
Ето тука си прав от земята до небето. Въпреки,че знаех касетата на съединитела е най слабото им място аз я купих тогава, че да не ми тежи на съвеста по късно,а сега съм пред голяма дилема за избора си на кола
Споко бе младеж, я си карай 56-цата, и без тва трудно ще я продадеш, пък парите от джакпота/нивата/апартамента ги инвестирай в нещо друго, щото както се пее в една песничка - "Черни баварци и бели мерцедеси има за всичките селски принцеси"
Ето тука си прав от земята до небето. Въпреки,че знаех касетата на съединитела е най слабото им място аз я купих тогава, че да не ми тежи на съвеста по късно,а сега съм пред голяма дилема за избора си на кола
Колега не бързай с избора,харесва ми много тази тема,чета я постоянно
Колега, моля, дръж се естествено не искам да се заяждам и съжалявам, че си ме разбрал така, просто от теб, като човек карал 159 Ти очаквах да пишеш за колата и да сложиш някоя от твоите снимки.
Ами аз за 159-ката 2.4 Q4 Ti вече съм писал, но ще повторя с две думи - наложи ми се да я разходя до Тирана и на връщане в македонските планини (между Охрид и Скопие) ме заваля зверски сняг. Евала на колицата, стоеше като залепена на пътя, изобщо не се замисляше по баирите, Торсена разпределя мощността перфектно, дори може да дрифти контролирано, но има и един проблем - ужасно е ниска, просто при малко повече сняг на пътя (а на места имаше повече от 20 см) си ляга по корем тогава не помага и най-доброто двойно задвижване.
Много е хубава, перфектно се управлява, но: ужасно е тежка (и в завоите това се усеща доста осезателно), и въпреки това се движи сякаш по релси - дори и да е хлъзгаво, дори и в острите завои, дори и със зимни гуми.
Обаче - големият мотор с автоматична трансмисия не може да се комбинира с двойно задвижване.
Само 1.9 може с двойно и аФтомат - а лично аз вече не искам да погледна друго освен аФтомат. С малки изключения - като Спайдера ми например
Ето и малко снимки
Пред "австрийския" хотел в Тирана
На брега на Охридското езеро
Разхода на гориво за цялото пътуване бе около 7,5 л/100 км - което си е перфектно, щото не съм я жалил
---------- Post added at 16:34 ---------- Previous post was at 16:18 ----------
Аз мисля , че Пинко ги закла господата с БМВ-та с тия няколко коментари и снимки.
Бих добавил само , че освен 159-ка съм имал макар и преди 15 години и БМВ-тройка -Е-30.Много хубава кола беше /за времето си/, ама зимата си беше мъка .В багажника стоеше една торба цимент за баласт и въпреки това никакви гуми не спасяваха положението.
E ако се колебаеш между Алфа и БМВ мога да го разбера, ама да включиш и Волво !? Все едно докато се чудиш в аптеката между виагра и левитра да си купиш гинко билоба ..
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Аз мисля, че е достатъчно дипломатичен да не дава коментар за БМВ 530хд.
Изобщо не става дума за дипломатичност - в момента xDrive категорично е най-добрата система за двойно задвижване, която съм карал - а аз съм карал практически всичко. Просто факт.
На 20 февруари 2009 година (ако си спомняте тоя сняг, който блокира цялата държава - даже влаковете не се движеха) ни затрупаха над 60 сантиметра във Велико Търново - бяхме няколко журналисти с различни БМВ-та.
Та Х6 излезе от преспите като танк - без дори да се разрива. И после до София си вървеше по неразринатите пътища с 80-90 км/ч и въобще не "залитна". 5-цата също се справяше добре, но лягаше по корем - нисичка е все пак.
Ето малко снимчици
Ето оттук излезе Х6-цата, без изобщо да се разрива - като булдозер вървеше
А Минитата си искаха яко бутане
---------- Post added at 17:44 ---------- Previous post was at 17:40 ----------
E ако се колебаеш между Алфа и БМВ мога да го разбера, ама да включиш и Волво !?
Че кво му е на Волвото? Да не забравяме какво пита колегата и какви изисквания поставя:
До година съм решил вече да създам семейство и насочил съм си вниманието към горе посочените модели.
Като почитател на марката съм се спрял на Алфа Ромео 159 2,4 TI Q4 от 2008г. Бих искал да прочета мнения само и конкретно към тази версия на алфата.Като за начало ме тревожи качеството на интериора(сегашната е 156 уж фейслифт,а скърца като 20 годишна кола). Искам също да разбера коя от тези модели е най много комфортна,защото често пътувам между Русе,Варна и София.
Перфектен семеен автомобил - и невероятно безопасен освен това. За комфорт няма какво да говорим - S80 е много по-комфортна за дълъг път от всяка Алфа или БМВ. И изобщо не скърца, вервайте ми. И е изработено неприлично качествено. А и все пак човека не търси бегачка, а смята да вози жИнита и детето, не да се състезава, нали? Да не искаш да кажеш, че аз съм вече на Виагра?
Хах базикам се, уважението ми към твоята особа не подлежи на съмнение Ако трябва ще те дразня по-малко, че да пишеш по-често тука. Нещо се губиш напоследък
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Нямам представа, когато взех колата от Милано Моторс и попитах кви са тия идиотски грозни джанти като на пернишки Голф ми обясниха, че само тоя модел 17-ки ставал на Ti заради големите спирачни апарати. И затова сложили на тях зимните гуми - щото нямали оригинални. Представяш ли си? Официалния вносител да няма оригинални джанти за тестовия си автомобил? И да турят тия "еленови рога" на 159? Абе...
Изобщо не става дума за дипломатичност - в момента xDrive категорично е най-добрата система за двойно задвижване, която съм карал - а аз съм карал практически всичко. Просто факт.
Comment